سالگرہ کی شام

10:49 PM 1 Comments

سالگرہ کی شام - پہلی قسط
------------------------------------
لاہور میں سالگرہ کا کبھی مزہ نہیں آتا، پچھلے سال برتھڈے سوموار کے دن پر تھی تو چھٹی کر کے لانگ ویکنڈ بنایا اور فیملی کے ساتھ جا کر منایا یہ دن. اس بار اندازہ تھا کہ لاہور میں رہتے ہوئے سالگرہ کا دن تو آفس کی نذر ھو جائے گا ... اور شام کو اداسی کا احساس پیشگی مجھے ستا رھا تھا.
دن بھر سبھی دوستوں کے ایس ایم ایس، سکائپ میسیجز ، اور فیس بک کی پوسٹس اور کمنٹس کے ذریعے مبارکباد ملتی رہی. کسقدر آسان ھے آجکل وش کر دینا، جس فیس بک فرینڈ نے پورے سال میں کوئی ایک بات تک نہ کی ھو، اسے بھی جب برتھڈے کا نوٹیفکیشن ملتا ھے تو 'سالگرہ مبارک' کی پوسٹ کر دیتا ھے. ___ کوئی بات نہیں ... میں بھی تو یہی کچھ کرتا ھوں :)
خیر دن تو گزر گیا. لیکن شام کو فلیٹ پر جا کر کم از کم آج کا دن میرا بور ہونے کا بالکل موڈ نہیں ھے . مجھے بالکل معلوم نہیں کہ شام کہاں گزرے گی، کس کے ساتھ اور آج کیا ڈنر ھو گا.


اتنے میں ساجد حسین کا میسج آیا ___ برتھڈے سلیبریشن کا کیا پروگرام ھے؟ ___ ساجد بھائی فی الحال تو کوئی پلان نہیں _______ خرّم ! یہ کیسے ھو سکتا ھے ... نعمان وغیرہ تو بنا رھے تھے پروگرام کہ آج سب اکٹھے ھو رھے ھیں.______ اچھا !!! کون سب ؟ مجھ سے تو کسی نے کوئی ذکر ہی نہیں کیا .. شائد کوئی پلان ھو، یا شائد کوئی پلان نہیں ... مجھے کسی نے بتایا ہی نہیں ___ اوہو !!! لیکن تم اچھا سا کھانا کھاؤ اور اکیلے مت رہنا _____ ساجد بھائی! آپ فکر نہ کریں . میں ویکینڈ پر گھر بیوی بچوں کے ساتھ خوب اچھی سی برتھڈے سیلیبریٹ کروں گا___ بچے بھی خوش ھو جائیں گے. ______ اچھا خرّم !! شام میں اداس مت ہونا. اداس ہونے لگو تو بیشک مجھے کال کر لینا _____ ھیں !!! ساجد بھائی کو کیسے پتا کہ میں آج شام میں بہت اداس ہونے والا ھوں.______ ساجد بھائی بے فکر رہیں، میں اداس نہیں ہونے کا__ اداسی کو سامنے دیکھتے ہی آپکا نمبر ڈائل کردوں گا :)
.
بلال کی آج آفس میں نائٹ ڈیوٹی تھی. چھ بجے سب آفس کولیگ جا چکے تھے، بلال ڈیوٹی پر آ چکا تھا ... میں بدستور آفس میں تھا ____ کیا مجھے بلال کے ساتھ کچھ پلان نہیں کرنا چاہئے؟ ____ لیکن کیوں کروں ____ وہ ڈیوٹی دے یا میرے ساتھ کہیں باہر چل کر ڈنر کرے ____ چھوڑو یار ___ یہ آئیڈیا تو خود بلال کو دینا چاہئے ___ آخر اسے بھی تو پتا ھے کہ میری برتھڈے ھے ، اور میں لاہور میں اکیلا ھوں___ ویسے میں کیوں آج سب سے اتنا زیادہ ایکسپیکٹ کر رھا ھوں؟ یہ اردو گروپ والوں نے مجھے سر چڑھا کر میرا دماغ خراب کر رکھا ھے __ ہمممم ____ یقینا بلال نے نعمان کیساتھ مل کر مجھے کچھ سرپرائز دینے کا پلان بنا رکھا ھے__ ساجد بھائی کی بات سے بھی یہی اندازہ ھو رھا تھا ___ لیکن یہ دونوں مجھے بتا نہیں رھے ___شاید ابھی تھوڑی دیر میں نعمان بھی ادھر آ پہنچے گا اور ___ اور کچھ نہ کچھ تو شغل وغیرہ کا پلان کیا ہی ھو گا ان دوستوں نے ____ دونوں بڑے ہی میسنے ھیں ،، کچھ نہیں بتا رھے مجھے _________ "اچھا بلال !! میں چلتا ھوں پھر ... کل ملیں گے " ____ "او رک جا بٹ روٹی کھاتے ھیں آفس میں" _______ "نہیں یار مجھے بھوک نہیں" ____ "اوکے بٹ !! جیسے تیری مرضی" ________ ارے یہ کیا !!! بلال نے مجھے روکا ہی نہیں ____ کیا نعمان اور بلال کا میری سالگرہ میرے ساتھ منانے کا کوئی پلان ہی نہیں تھا _____ کیسے دوست ھیں یہ ؟ اور نعمان کسطرح مجھے اتنا اگنور کر سکتا ھے، وہ بھی میری سالگرہ کی شام جب کہ میری فیملی بھی نہیں میرے ساتھ یہی کچھ سوچتا میں آفس سے نکل گیا.

-----------
(جاری ھے)


 

سالگرہ کی شام - دوسری قسط
--------------------------------------
میں نے پارکنگ سے اپنی بائیک پکڑی اور ریس کورس پارک آ گیا. غصہ اور حیرت کے ملے جلے تاثرات کے ساتھ پارک کے کچے ٹریک پر تیز تیز واک شروع کر دی. سارے دن کی باتیں __ میسیجز __ مبارکبادیں میرے ذہن میں گھوم رہی تھیں. __ فاطمہ کی خوبصورت پوسٹ ___ ساجد حسین کی میری تصویروں پر مشتمل ویڈیو بمع شاعری ___ ثوبیہ ناز اور عنبرین کی نظم __ بنت کا پرچہ ____ اور باقی ہر ہر دوست کی مبارکباد آنکھوں کے سامنے چل رہی تھی _____ میں نے گھر کا نمبر ملایا ____ یہ گھر کی جانے والی آج کی کوئی چوتھی کال تھی ___ آپ نے کھانا کھا لیا ___ ہاں کھا چکا ___ حلیمہ سے کہو اپنی پیاری سی آواز میں ایک بار پھر سے مجھے وش کر دے ____ حلیمہ ادھر آؤ ، ابو کو وش کر دو ____ بیک گراؤنڈ سے حلیمہ کی آواز : میں نے کوئی وش نہیں کرنا ... میں نے صبح کر دیا تھا ... اب ایک اور بار نہیں کہنا ..... پھر ماں کے ڈانٹنے پر آ بھی گئی فون پر ___ السلام علیکم ابو !! ھیپی ٹو یُو __ ابو آپ آئیں گے پھر ھم آپ کی ھیپی ٹو یو کریں گے ___ جی میری بیٹی ضرور ___ اور پھر حسن بھائی کی شکایتیں شروع ____ کال ختم ____ واک جاری
کئی بار اضطراب میں فون پر میسیجز اور کالز چیک کیں ____ شام میں کسی دوست نے رابطہ نہیں کیا ____ سچ میں بہت ہی بے مروت ھیں میرے دوست ___ ہاہاہا ___ آئی ایم اے لوزر ___ میں کیوں ایکسپیکٹ کرتا ھوں دوستوں سے __ خود غرض ھوں شاید ____ لکھتا کچھ ھوں ___ سوچتا کچھ اور ___ اور پھر کرتا کچھ اور ہی ھوں __ فاطمہ عنبرین میری یہ سوچ جان کر کتنا ہنسیں گی __ قاضی صاحب کے آنکھوں پر پڑا پردہ بھی ہٹ جائے گا ___ کرن کی نظر میں تو پہلے ہی میرے دوست بیوفا ھیں سب کے سب ___ فون سائلنٹ پر لگا دیا ___ اب کوئی کال بھی کرے گا تو نہیں اٹھانا ___ اور فون جیکٹ کی جیب میں .___ ویسے کیوں نہ ساجد بھائی کو کال کر لوں ، انہوں نے کہا تھا کہ اگر اداس ہونے لگوں تو انہیں کال کر لوں ____ لیکن کیا میں اداس ھوں؟؟ ___ نہیں !! بالکل بھی نہیں ___
جیکٹ کی جیب میں رکھا فون تھرتھرانے لگا ____ اگر تو یہ نعمان ، زبیر یا بلال کی کال ہوئی تو میں نہیں اٹھاؤں گا ... ہاں پکا ____ توصیف احمد کی کال___ شاواشے !!! _______ سلام _ وعلیکم السلام __ ھیپی برتھڈے __ تھینکس ___ کدھر ھو ؟ __ ریس کورس پارک!! ___ کھانا کھا لیا ؟ ____ نہیں کھایا ____ کیا پروگرام ھے ؟ ____ کوئی پروگرام نہیں ___ میری طرف آ جاؤ ___ نہیں تم ریس کورس پارک آ جاؤ ______ فون بند ___ پارک میں ایک شخص بنچ پر اکیلا بیٹھا پرانے انڈین گانوں کی دھنوں پر مسلسل بانسری بجا رھا تھا ___مدھر آواز تھی __ میں اس کے ساتھ بنچ پر بیٹھ گیا ___ اس کا انٹرویو شروع ___ وہ بانسری پر پچاس دھنیں بجا سکتا تھا، ٹاؤن شپ میں سلائی کا کام کرتا تھا .. شام میں پارک میں آ کر بانسری بجاتا ھے ___ کمال ھے ___ ابھی انٹرویو جاری تھا توصیف ریس کورس پارک پہنچ بھی گیا ___ بانسری والے کا انٹرویو مؤخر __ باجے والا جو آ گیا تھا ___ بنچ تبدیل ___ توصیف کا انٹرویو شروع ___ یار خرّم !! یہاں تو کافی ٹھنڈ ھے ___ نہیں یہ تو بہت رومانٹک موسم ھے .. چپ کر کے ادھر ہی بیٹھے رہو اور مجھے انجوائے کرنے دو ___ توصیف نے بزنس اور اکاؤنٹس کی باتیں شروع کر دیں __ موسم کو انجوائے کرنے کا فیصلہ کینسل ___ فرقان بھائی کی باتیں __ ساجد بھائی کی باتیں __ تایا جی ، ڈاکٹر نادیہ ، حرف راز کی باتیں ____ ایسے میں فیس بک پر جاوید اقبال کا سٹیٹس "نعمان لاشاری ان کے گھر بیٹھے کھانا تناول فرما رھے ھیں"_____ سٹیٹس پڑھ کر ٹھنڈ پڑ گئی __ انتظار ختم ____ توصیف کتنا بولتے ھو تم ___ بھوک نہیں لگتی تمھیں _____ میں تو کب سے کہہ رھا ھوں کچھ کھانے کو چلتے ھیں. ___ کیوں نہ بلال سے بھی پوچھ لوں ___ بیچارہ آفس میں بھوکا بیٹھا ھو گا یقینا.
-----------
(جاری ھے)



سالگرہ کی شام - تیسری قسط
-------------------------------------
بلال کو فون کیا ___ بلال !! تمہارے لئے آفس کی فریج میں جو کیک رکھا تھا، کھایا تم نے ؟؟؟ ___ نہیں کھایا ___ کوئی حال نہیں، اچھا ڈنر کرو گے ___ ضرور کروں گا _____ :/ فورا ہی ہاں کر دی .. بندہ کدی ناں ہی کر دیندا اے :) ___ کہاں چلیں؟ .. کہاں چلیں؟ ... ہاں ڈاکٹر نادیہ نے مشورہ دیا تھا ایک بار "لاھور چٹخارہ" ریسٹورانٹ جانے کا ___ توصیف میرے ساتھ ھے __ تم پہنچو وہاں _____ گلبرگ منی مارکیٹ میں لاھور چٹخارہ ریسٹورانٹ ____ ابھی میں اور توصیف وہاں پہنچے ہی تھے کہ بلال اور شکیل چودھری صاحب بھی وہاں پہنچ گئے.____ وہاں کی سپیشل آئٹم تھی ___ انڈین تھالی __ 


ہم نے تین تھالیاں آرڈر کر دیں ..... "چار مینار تھالی" ، "پنجابی تھالی" اور "کندھاری تھالی"
جب نفیس کھانا خوبصورت تھالیوں میں ہمارے سامنے آیا تو ہم نے ڈاکٹر نادیہ کو ڈھیروں دعائیں دیں. اور کھانا بہت لذیذ اور مزے کا تھا ___ ایسے میں تایا جی اور دلجیت قاضی کا بھی ذکر ہوا جو اکثر ان تھالیوں کے کھانوں کا تذکرہ کرتے تھے ___ سیر ھو کر کھایا، سمجھو سارے دکھ دور ھو گئے. ریسٹورانٹ سے باہر آ کر ھم نے موبائل فون سے کچھ سیلفیاں بنانے کی ناکام کوشش بھی کی ... جو ہمیشہ کی طرح آج بھی ٹھیک نہیں بنی. کچھ گپ شپ کے بعد شکیل صاحب اپنے گھر روانہ ہوئے، بلال نائٹ ڈیوٹی کیلئے واپس آفس چلا گیا .. میں اور توصیف ایک چائے کے ڈھابے کی طرف گامزن ہوئے ...
راستے میں لبرٹی سے گزرتے ہوئے ھم نے ورائٹی بک سٹور کے پاس وہ تاریخی مقام بھی دیکھا جہاں آج دن میں عنبرین خان حسب دستور ایک بار پھر زمین بوس ہونے کا شرف حاصل کر چکی تھیں /


چائے کے ڈھابے پر پہنچ کر توصیف نے بتایا _____ ساجد بھائی کی کال آئی تھی ، جو رستے میں نہیں سن سکا ___ میں نے کہا، فورا کال بیک کرو __ دیکھو کیا بات کرتے ھیں.___ اور مت بتانا کہ میں تمہارے ساتھ ھوں ___ چائے آ گئی __ توصیف کی ساجد بھائی سے کال شروع ___ ساجد بھائی نے توصیف سے جاننے کی کوشش کی کہ کیا آج شام میں توصیف نے خرم سے ملاقات کی یا نہیں؟ اور کھانا ساتھ میں کھایا یا نہیں ___ توصیف نے کہا ... نہیں خرّم میرا اتنا بھی کلوز فرینڈ نہیں ھے کہ میں اسکو اتنا وقت دوں ... اور ویسے بھی وہ بٹ ھے ___ تھوڑی دیر میں کال ختم ___ چائے بھی ختم __ اور شام بھی
----------------- 

ختم شد

"چار مینار تھالی"

لاھور چٹخارہ ریسٹورانٹ

قندھاری تھالی

خرّم امتیاز

افغانی اور قندھاری تھالی

افغانی تھالی

محمد بلال
 توصیف احمد


1 تبصرہ:

  1. بہترین تحریر آرٹسٹ لوگ واقعے آرٹسٹ ہوتے ہیں .اپنے جذبات بھی خوبصورت لفظوں کی صورت بکھیرتے ہیں
    شرکا کے تاثرات یوں لگ رہا ہے .جیسے بلال بھی کو زبردستی بندہ کر بٹھا دیا گیا ہو .اور جانے مانے شاعر صاحب یوں تن کے بٹھے ہیں جیسے ٹیکس وصولی کو آئے ہو . جن حضرت کی وجھہ سے یہ سب اہتمام ہوا وہ مکمل اداسی کی تصویر نظر آتے ہیں .. .پڑھ کے انتہائی دکھ ہوا کاش میں ہی کال کر لیتی پچاس منٹ کی

    جواب دیںحذف کریں